Stormvindar

Det blaser stormvindar uppe i Appalacherna. Inte sa manga andra kan lagga marke till dem, men vi kan. Ena stunden ar livet fantastiskt bra; vi ar alldeles tokkara och alskar och sjunger och dansar.. andra stunden ar vi sa arga att vi knappt kan se pa varandra. Det ar storm, inom oss. Vi vill bada att det ska fungera, vi kampar och tror pa oss. Samtidigt, sa fort nagonting gar fel sa blir vi sa frustrerade over att det inte langre ar sa perfekt som det alltid varit, att vi blir forbannade... och vanligtvis pa varandra. Bada tva onskar lagga ned dramat, vi vill bara vara liksom... Forhoppningsvis ar detta bara en svacka.
    Om lite drygt en manad reser jag hem till Sverige pa semester. Nar jag ar dar sa kommer vi att fa svaret. Da kommer vi inse om vi saknar varandra, hur mycket vi tycker om varandra... eller hur lite. Det ar svart att se klart nar han star framfor mig precis hela tiden. Vi bor tillsammans; gor allting tillsammans, och vi bada trivs med det. Men ibland blir det for mycket, och da borjar stormvindarna vina igen. De gor ingen lyckligare nar de forvandlar allting som precis var rosarott till en stor svart sorja. Varken han eller jag vill att de glada fargerna skall forsvinna. Vi har nagonting bra och vi gor allt vi kan for att behalla regnbagen. Far bara hoppas att det racker.

Kommentarer
Postat av: Daphne

jobbigt att det ska vara så där men det hör väl till =/.. man blir nog aldrig utan det där när man e två e ja rätt..
kram kram på dig och hoppas att ni kommer fram till nått vettigt under semestern, vet dock inte om du kommer ha så mycket tid att tänka, iaf inte när du e i Karlstad ;)

Postat av: Carro

Min erfarenhet säger att inflyttning och bo tillsammans för snabbt e självmord för förhållandet. Man ser för mkt av varandra och privatlivet och mysteriet och saknad försvinner...maybe thats it!

varför bor ni inte separat? Du hade väl eget rum?

kram

2008-05-15 @ 19:16:56
URL: http://www.carolineiholland.blogg.se
Postat av: Annarki

Daphne: jag hoppas inte jag kommer att ha sa mycket tid att tanka da..
Carro: jo jag hade det men min rumskompis ar stord, sa... anyways det kommer nog att losa sig :)

2008-05-15 @ 21:40:46
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Therrorese

Du är ju en enda stor regnbåge som aldrig tappar färg så det är klart att det löser sig :) Jag tror på er! Puss

2008-05-15 @ 22:26:11
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback