Skracken

Jaa, och tror ni inte att storasyster ringde mig igar nar de var a Guetta?! Rub it in my face, beatch! Na, det var kul att hon ringde, att hon tanker pa mig nar hon stampar. Sjalv sa satt jag och malade. En multikolor tavla som blev ganska bra... tills jag i morse skulle spraya den med lack. Det visade sig att det var gron lack. Sa nu ar min tavla alldeles graaktig. Fan!

Har en annan sjukt otrevlig nyhet att beratta. Ni vet Skracken. (Drogens gamla pipp).. hon hanger ju i den har byggnaden ganska ofta, dar Drogen och jag bor. Nu ska hon flytta hit. Hon kommer att bo granne med Drogen!! Himlans skoj, da kan hon ju springa ut och in har precis som hon vill! Hon ska resa utomlands i juni, men i juli och augusti (nar jag ar i Sverige), da ar hon har. De kommer att umgas precis hela tiden. Jag vet det. Fan.

Kommentarer
Postat av: Danny

Hörde du när jag sjöng/skrek till dig i luren?? Haha, du missade nåt!
Men nästa gång är du säkert med igen. Simma lugnt.

Postat av: Annarki

jaaa, jag horde er bada tva..!! saknar er!
horrudu, du borde byta din blogg fran spaces till blogg.se. ar lite lattare att kommentera pa dina inlagg da...

2008-05-09 @ 22:43:17
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Therrorese

Baby......du skulle varit med. Men det var lätt hysteriskt. Bratsen kan ju inte bete sig du vet.
Guetta och de andra var dock galet bra. Jag saknade dig som en toka!!! Love ya, babe!

2008-05-12 @ 09:42:48
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback