Skolavslutning

Jepps. Nu ar det over. Skolan alltsa. Jag ar grymt stolt over mig sjalv eftersom jag har gjort bra mycket battre ifran mig an jag trodde att jag skulle gora, i ett skolsystem som ar mycket mer avancerat an det hemma i Karlstad. Jag har dessutom haft mojlighet att resa en del (kanske inte sa som jag skulle vilja, men det taket finns nog inte for mig...), har klarat en inte alldeles smartfri termin med Drogen men trots en del problem har den varit hur fin som helst.
    Det enda jag ar en aning besviken over ar att jag inte lart kanna mer folk. Det finns liksom ingen har som jag kanner att jag har "klickat" med pa allvar. Japps, jag har mina vanner och sa, men jag skulle inte prata problem eller hemligheter med dem. Jag litar inte pa dem. Dessutom ar manga av dem kompisar med Drogen, sa det blir lite konstigt da... Som jag tidigare har sagt sa ar Boone en liten stad, och folket har ar till en stor del hippies och naturalskare. Stadsperson som jag ar, sa gillar jag att kla upp mig, sminka, grejja, shoppa... Medan de jag kanner har alskar att ga i Crocs (hata!), roka gras och aka upp i bergen och lukta pa blommorna. Inget fel med det - naturen har ar fantastisk, men ibland saknar jag betongen. Stora byggnader;American Apparell, Urban outfitters, Starbucks och H&M. Jag saknar att klubba, att ga ut en kvall och fetdansa. Nar jag pratar med folk om det sa vet de knappt vad jag menar.

Kontentan av detta ar:
1. Jag pluggar battre
2. Jag dricker mindre sprit men mer ol
3. Drogen + Anna = Sant
4. Vanner ar inte alltid latt att fa (har inte snackat sex pa ett halvar..!!)
5. Gratt ar flatt, Gront ar Skont.

Kommentarer
Postat av: Danny

Grattis till att det gått så bra! =)

Ska tänka på dig ikväll när vi hoppar till Guetta. :P

Postat av: Daphne

va härligt att det gått bra i skolan iaf :).. det är mer än va de gör här =/.. men när du kommer till karlstad kan vi samla gamla gänget och snacka hur mycke sex som helst ;) haha.. det ämnet går ju inte att tröttna på direkt ;)
kram kram :)

2008-05-08 @ 22:22:16
URL: http://daphneheltenkelt.blogg.se
Postat av: Anna

Åh vad du har varit duktig den här terminen! Jag är stolt över dig för att du har klarat det så bra och för att du var modig och åkte iväg! Saknar dig fortfarande sjukt mycket och längtar tills vi ses, haha fan det kommer bli sexprat och alltannatprat tills vi storknar. Och vem vet... om jag jobbar duktigt i höst (om jag hittar ett jobb, haha) så kanske jag kan komma och hälsa på! :)

2008-05-09 @ 01:35:02
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Therrorese

Dansa äger....jag har nästan glömt det, men blev påmind igår. Ge mig en kryzz med dig Siss!!

2008-05-09 @ 09:55:25
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback