Shopoholic?

Det har gatt en vecka sedan jag borjade min shoppingvag. Sedan dess har det hant en hel del. Forutom att jag har betydligt mycket mindre pengar pa kontot sa har jag expanderat min garderob en aning. Jag har funderat lite pa hur mycket jag egentligen har kopt, och jag samlade ihop allting for att undersoka. Sahar sag det ut:

image175

- BH - 3 sidensjalar, Second hand - Skinnvaska, Second hand - Bikini, Banana Republic - Ogonskugga, Lancome - Rouge, Lancome - Make-up bag, Lancome - Boots, Second hand - Klanning, American Apparel - Pennkjol, Second hand - 8-pack Juicy Tubes lipgloss, Lancome - 3-pack, bronzing kit, Lancome - Hur mycket presenter som helst - Make up-bag, Clinique - Resepack, Kiehl's - Bla skor - Roda skor

Ska nog ta det lite lugnt for ett tag...

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Shit! Kan ju inte bli några som helst problem att bli student om man kan shoppa på det där viset....;)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback