Puh!

Han gjorde slut. Inte bara av dagboksanledningen, men andra ocksa... jag ar "egoistisk, svartsjuk och vart forhallande ar inte vart sarskilt mycket.." Men efter en lang stund och mycket snack, gral och grat sa forvandlades allting till en form av orealistisk sorja som slutade upp i forsoningssex. Darefter var det okej igen. Det ar fortfarande ett "vi" och ett forhallande. Vi maste bada tanka pa hur mycket vart forhallande faktiskt ar vart, och jag hoppas att vi fattar det nu. Det var javligt nara, det var javligt javligt nara och jag vill aldrig att det ska handa igen! Han ar bast, och han gor mig lycklig, trots harda ord och en hel del tjaffs.

andas ut....

Idag har jag min tenta, darefter aker "Vi" till Raleigh for att traffa hans familj och for att ga pa en exotic animal show i morgon. Ar tillbaka pa sondag igen, cya!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Älsklot!! Ni klarar det, det vet jag!! Loves yous boths!

Postat av: Carro

Bra bra bra där....se, du landar alltid med fötterna först.

Jag själv har pratat med W. på telefon. Första gången sedan mitten av Mars. Han kommer över på Söndag så vi kan göra slut. Face to face.

Jaja..så kan det gå.

KRAM

förresten, exotic animal show....öe det bara jag som tänker på porr, lättklädda danser och glittarandetanga?

2008-05-03 @ 00:16:36
Postat av: Therrorese

Darling. Puh, säger jag med....Klart ni fixar det. Älskar dig Siss!

2008-05-03 @ 10:29:31
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Annarki

Jessica, alsklot?
Carro, jaa det ar bara du..!! Haller tummarna for dig med... :/
Therror: alskar dig med!!! :)

2008-05-05 @ 14:45:14
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Jessica

uups, hade blivit lite fel... Älskot som i älskling ska det stå :)

2008-05-05 @ 20:12:29
URL: http://jezzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback