Polis Polis Potatisgris

image148
Efter ett ar och nio manader har min alskade storasyster antligen fatt beskedet att hon har kommit in pa polishogskolan i Stockholm. Hurra, hurra, hurra!!! Jag kande ju pa mig det redan for ett ar sedan, men det gjorde inte hon. Hon har varit otroligt ledsen och frustrerad eftersom hennes daliga hoft medforde att hon inte kunde genomfora det forsta fystestet som tankt och var tvungen att vanta pa nasta. Men nu antligen, nnnuuu antligen har hon blivit antagen!!! Jag ar sa glad for hennes skull, och kanner mig annu mer saker da jag snart kommer att ha en syster som ar Securitasvakt och en syster som ar Polis och kickboxare. Behover aldrig mer kanna mig nervos nar jag ar ute med de tva. Grattis
Therrorese - you are worth it!!

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Tack älskade Siss. Jag är så lycklig =)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback