Njut!

Idag har jag min andra tenta. Har tva i morgon ocksa, men jag har liksom lagt ned nu. Det finns viktigare saker i livet an att plugga, men det ar idioti att tanka sa eftersom jag ligger pa A/B-niva i alla amnen. Skaver liksom mot A-kanten, och satter jag inte A pa tentorna sa far jag nog inte det. A andra sidan sa refererar jag till ett tidigare inlagg och inser att jag faktiskt har mott mina mal den har terminen. "Jag behover inte satta A i alla amnen..." Samtidigt finns det ett mal jag fortfarande inte har mott; jag har inte blivit DJ annu.

Men som sagt, det finns viktigare saker i livet. Jag har insett det. Fick ett samtal i helgen ifran mamma. Det var annu ett trakigt samtal (forra helgen var det ju Elvis som blev pakord). Min "styvkusin" har gatt bort. 40 ar gammal. Det hande nar han sov och man vet inte riktigt varfor. Han lamnade efter sig en hoggravid fru och en 2-arig son. Livet ar for kort for att inte ta tillvara pa saker, och njuta medan man kan.

Elvis och Patrik,
Vila i Frid.

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Det tar lixom inte slut....Helt galet att Patrik dog. Bara sådär....Skrämmande.

Postat av: JcW

Ta med dig Drogen ut i helgen och njut av en picnic. Ta helt enkelt vara på varandra!

Saknar dig vännen! Ta han om dig kram Joel

2008-05-06 @ 00:11:57
URL: http://jcw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback