.

Sa jag berattade for honom om dagboken. Det skulle jag aldrig ha gjort. Jag visste ju det, redan innan jag sa det, att det skulle leda till stora problem. Anda var jag tvungen att saga nagonting, for saker han hade skrivit paverkade alldeles for mycket runt omkring oss. Han gick. Han slangde saker omkring sig, och han lamnade lagenheten. Han har all ratt.

Sjalv sitter jag har. Det ar reading day idag. Blir inte mycket till att plugga infor tentan i morgon. Ar orolig och nervos, har knappt sovit pa hela natten. Jag kannner mig som varldens samsta manniska. Jag far skylla mig sjalv. Undrar om han kommer att komma hem och be mig flytta ut, sa allvarligt ar det. Jag undrar om det har var droppen for honom;att han inte langre vill veta av mig, efter allting jag har gjort honom. Undrar om han ens kommer hem.

Jag ar sa javla ledsen. JAG AR SA JAVLA LEDSEN. Jag ar sa javla ledsen for allting som jag har gjort, for alla de ganger jag har sarat dig. Jag ar sa javla ledsen. Jag forstar om det ar nog nu. Jag forstar, men jag vill inte att det ska vara sa. Jag vill verkligen inte forlora dig, men om det ar sa, far jag skylla mig sjalv. Forlat.

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu e det så här va...att nej, du borde inte kollar i hans dagbok. Det är oerhört dumt gjort. Det är kränkande mot honom och det är på alla sätt FEL. Dock har och hade vi alla gjort samma idiotiska sak.
Det är mänskligt att fela.

Dock! är det faktiskt så att du gjorde det ENDA rätta och erkände vad du gjort. Han blir arg, med all rätt och givetvis! Han blir flyförbannad och tänker inte rakt, det hade ingen av oss gjort.
Vad som bör hållas i åtanke är, flickunge, att du gjorde det rätta - du erkände ditt misstag. Det är RÄTT!

Ett rätt korrektar inte ett fel.
Ett erkännande visar styrka, mod och ärlighet. Att våga erkänna visar på en stor karaktär.

Han har all rätt att vara
förbannad. Det hadejag varit, det hade du varit, det hade alla varit. Göra slut? Nej. Gör han det är det ett tecken på omognad.
Ge han tid att lugna ner sig, att få tänka och andas.

Jag har svårt att tro att någon kan göra slut när en person visat på enorm karaktär.

Oroa dig inte, det ger dig bara rynkor...och det behöver d då inga fler av...heheee.... =P

KRAM!

(säg bara ordet så e jag på nästa flyg!)

Postat av: Therrorese

Älskling. Älskade Siss. Carro har så rätt så. Slut gör han inte. Då är han inte vuxen. Alla gör fel ibland, även han. Glöm inte det. Ingen är felfri. Och att tala om för honom att du läst och vilja prata om det är inte fel. Det är starkt. Du är stark och det är han också. Ni fixar detta så klart.
Å nästa flyg it is, just say the word!
Älskar dig Siss!
Pussen och kramen

2008-05-02 @ 11:36:11
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Anna

Allra finaste älskling, det är klart att han har rätt att vara arg men han kan inte vara arg för alltid. Ni älskar varandra och jag är övertygad om att det är nog för att han ska komma över det. Det löser sig hjärtat, det är klart att det gör det. Jag önskar att jag kunde vara med dig och sitta i timmar och prata och analysera och trösta och röka alldeles för många cigg och fälla en tår tillsammans med dig.
Massa massa kramar

2008-05-02 @ 12:43:20
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Isa

Håller med föregående skrivare. Jag håller alla tummar och tår jag kan för att allt ska lösa sig till det bästa. Tänk på att ärlighet varar längst även om det är en gammal klyscha. Hoppas hoppas hoppas att allt blir bra. Ni är ju så fina ihop. =) Kram

2008-05-02 @ 18:04:32
URL: http://wisegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback