Blir sa arg!

Aldrig nagonsin har jag varit sa beroende av nagon annan eller "andra" i den bemarkelsen att jag till och med behover nagon som kan kora mig till mataffaren, eftersom det ar for langt att ga dit. Aldrig nagonsin har jag kant att min vilja vager sa lite som jag kanner nar jag ar har. Ber jag nagon om nagonting sa maste givetvis den personen jag fragade om hjalp vilja hjalpa mig. Nar situationen ar som den ar, sa blir jag givetvis valdigt glad om nagon vill gora vad jag vill gora, att min vilja raknas, att min rost blir hord bland alla Amerikanska gapiga och skrikiga roster. Jag hatar dessutom att be om hjalp.

For tva veckor sedan fragade jag Kt om hon ville aka till Charlotte med mig pa en mitt-i-veckan-weekend.
-Yeeeeeyyy, let's do it..!! Svarade hon.
Sedan dess har jag forsokt att styra hotell och planera var lilla onsdagsweekend. Idag, tva dagar innan det ar dags, sa berattade hon for mig att hon inte har pengar nog att resa dit. Sa vad hander med mig?! Jag blir strandad i Boone for ett tag till. Saken ar den, att hon dejtar numera Jimmaayy och jag svar pa allt jag ager och har, att hennes akuta pengaproblem har nagonting med Jimmayysaknad att gora ocksa. Fan, jag blir sa forbannad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback