Beerpong!

Igar var en kul kvall. C foreslog att vi skulle spela beerpong
image168
pa balkongen utanfor lagenheten sa vi slog Beerpongutrustningen pa utsidan. Det var en skon kvall; sadar lagom varmt liksom. Det borjade med att bara C, Kt och jag spelade, men allt eftersom borjade mer folk trilla in; Hamm, Drogen, Kuken, Jimmayy, Mr. Smith, Skracken (men hon stack ganska sa fort.. tack!), paret nedanfor osv... Vi spelade pa allvar i ungefar 6 timmar. Drack massor med ol; Kt och jag besegrade som vanligt alla andra!
    Jag forsokte matchmaka Kt och Jimmayy och under kvallen tappade vi liksom bort dem... Om en timma ska jag luncha med Kt och fa hora allt skvaller ;) Antligen lite action pa King Street!

(Tjejerna som har ett minor i Beerpong -->)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tack, alltid kul att få feedback!

Och oroa dig inte för att ha, som du kallar det, en "dagboksskitsnackssida". Har man vänner som går under namn som Drogen och Kuken rättfärdigar det det mesta :)

2008-05-17 @ 02:53:14
Postat av: jaanet

åå snyggo :-) När kommer du tillbaka till det här landet? :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback