Pask?

Javisst ja, det ar ju pask! Jag minns forra aret vid den har tiden.. hade precis kommit fram till Blakulla och dansade trance med de andra paskkarringarna. Vad heter forresten paskkarring pa engelska? Forsokte forklara det for Drogen, kom fram till "Easter Bitch"...

Har i USA verkar folk inte fira Pask sarskilt mycket, ja vissa aker hem till familjen och ater skinka (eeeh..?!) men de flesta bryr sig inte om pasken alls. Ytterst lite paskpynt, inga paskagg (!!!) och inga Easter Bitches som knackar dorr. Trakigt. Det blir inte heller nagon paskmiddag a la Mamma D:sson, nagonting som jag kommer att supersakna pa lordag. Pasken ar nastan lika helig som jul och midsommar, mest pa grund av Madonnan Mamma som alltid lyckas med konststycket att laga den dar fantastiska buffen.

Istallet for Paskafton anordnar vi en fest tillagnad den fina drycken Tequila. Det verkar anda inte som att det ar nagon ide att vanta runt pa paskharen i ar...

image86




Kommentarer
Postat av: Therrorese

Fniss....Jag lagade min egen påskbuffé för första gången i år...Rena rama Madonna Mamman jag....du skulle inte knna igen mig ;)

Postat av: Annarki

Men herregud, hur kommer detta att sluta?!! ;)

2008-03-27 @ 18:27:43
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback