Det ar var i luften!

Idag har jag mina flip-flops pa mig, solbrillorna pa huvudet och bara ett linne pa mig. Mmmmm, njuter av solen och varmen. Paskliljorna blommar, det ar knoppar och sma rosa blommor pa traden. Jag byter ut min kaffe mot en frappe och ler lite smatt, faglarna kvittrar med mig... fram till min huvudvark gor sig pamind igen och deras kvitter forvandlas till skrik. Fan oxa. Ska aldrig mer dricka ol igen... Inte pa nagra timmar i alla fall... Inte pa sisadar... 11 timmar.
Jag ska nog hinna kurera mig tills dess.

Kommentarer
Postat av: Danny

Ingenting på underkroppen?
;)

Du får ta med dig några frappisar hem sen!! Helst jordgubb.
=)

Postat av: Annarki

moahahahaha!! du ar allt rolig du ;)
givetvis kan jag ta med nagra frappisar at dig, men jordgubb..?! hm.

2008-03-28 @ 23:28:18
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Ola

jag tänkte exakt samma sak. typiskt killar. hade tänkte srkiva så här:

"jasså inget på underkroppen. måste vara en bra syn" och sedan bygga vidare på öl och så. men jag får ändra upplägget nu. tack danny.

hmm.. jag skiter i det och nämner bara. du botar bara ölsjuka med öl. så m du inte lyckades hinna kurera dig innan kvällen så blir du botad med första ölen.

2008-04-02 @ 14:49:29
URL: http://whoami.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback