Guns and Roses

Den senaste tiden har varit skitjobbig. Nagra av de jobbigaste dagarna i mitt liv, kan jag nog saga. Att ha hjartesorg ar ingenting jag onskar min varsta fiende. Speciellt inte nar man bor i ett annat land som ar langt langt ifran sina basta vanner. Jag har inte atit, inte sovit; inte gjort annat an att grata ogonen blodsprangda. Det ar svart att ha ett forhallande som ar sa stormigt och intensivt som vart, dar vi ar ifran varandra en termin for att sedan leva tatt, tatt intill varandra nasta termin. Bade han och jag ar sjalvstandiga och vi vill klara oss sjalva. Vi vill inte kanna nagot beroende till nagon annan; gor vi det sa far vi panik! Och det ar nog det som har hant.
Vi gjorde slut men tog varandra tillbaka igen. Vi vill vara med varandra, trots att allting ar sa oerhort frustrerande ibland och trots att vi inte vet hur vi kommer att gora i framtiden. Men alskar vi varandra, sa borde val det vaga tyngst? Vi mar daligt utan varandra. Ett forhallande ar inte en dans pa rosor. Snarare guns and roses, som jag och mina vanner konstaterade igar under nagra frozen margaritas. Ibland alskar man, ibland hatar man. I ett intensivt forhallande som vart sa sveper kanslostormar omkring oss precis hela tiden, vilket gor att kanslorna forstarks sa mycket mer an de borde. Ibland ar det bra, ibland inte. Guns and roses.



Kommentarer
Postat av: Dosé

Hjärtesorg är det värsta som finns, minst sagt.

Å andra sidan har ni ju fortfarande kärleken till varandra och fortfarande en relation.. Finns fortfarande mycket att bygga och jobba på.. Värre kan det ju vara.. när man blir lämnad ensam utan hopp men full av förtvivlan.. Hoppas det löser sig för er. VI ses kanske i sommar :) kram på dig!

2008-06-10 @ 16:27:12
Postat av: Therrorese

Fan, det är ju det jag säger! Du får inte bo så långt bort!! Jag kan ju inte krama bort dina tårar då!

Hjärtesorg suger, det kan vi vara överens om. Stormar är ju inget man önskar någon, men de är svåra att undvika. Det stormar nog alltid mer eller mindre i alla förhållanden. Kanske är det kärlekens baksida hur man än gör? Man kan ju bara hoppas att stormarna inte blir allt för frekenta och att de mojnar snabbt när de blossar upp.

Tänker på dig Siss. Saknar dig och älskar dig massor!

Stor, varm kram!

Postat av: Isa

2008-06-10 @ 17:55:11
URL: http://wisegirl.blogg.se/
Postat av: Isa

Hoppas allting kommer att funka. Ni är fina ihop! Tänk att ni har varandra. Det viktigaste. Kram!

2008-06-10 @ 17:56:10
URL: http://wisegirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

glöm inte bort att du är viktig.

2008-06-10 @ 18:21:16
Postat av: Annarki

Tack, sota ni! Jag hoppas ocksa att det ordnar sig, for ja, vi ar fina tillsammans. :)

2008-06-10 @ 23:00:12
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: mathilda

jadu, hjärtesorg är fan det värsta. man tappar helt gnistan. man måste kämpa som en tok för att finna den tillbaka. jag önskar att det går över för dig!

vad heter denna låt förresten?

2008-06-18 @ 11:45:33
URL: http://mathildi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback