Oslo

Lysekil var fantastiskt trevligt! Var på Winnerbäck på söndagen - sommarkonsert i gräset med solsken, öl i plastmugg och havsdoft; precis så det ska vara! Resten av veckan tillbringade jag tillsammans med mamma på campingplatsen där jag soldyrkade, fiskade, åkte båt med kusinen och åt mammsens mat.
 På fredagen bar det av till Oslo där älskade Charli stod och väntade på mig. Charli och jag är som känt ett katastrofradarpar och vi säger alltid att "den här gången var den galnaste gången i vår historia, och den kommer vi aldrig kunna överträffa." Men så ses vi igen och överträffar givetvis äventyren vi var med om gången innan. Så var det även den här gången.
 Vi startade fredagkvällen med en räktallrik och kopiösa mängder rosévin i den norska skärgården tillsammans med vänner och familj till Charli. Rosévinet hade ju sin effekt, som ledde till nakenbad i havet, åtta taxiresor och besök på tre olika klubbar. Hamnade till sist på en tranceklubb där vi dansade fötterna av oss för att senare sluta upp med en kompis till Charli och efterfesta till 07.
 Lördagen såg ungefär likadan ut; startade dagen med frisbeekastning i parken. Sedan blev det middag, peppriga Bloody Mary's, barrunda, tokdans på klubben och efterfest till 07 igen. Min buss tillbaks till Sverige gick vid 10 så det blev inte mycket sova den kvällen. Detaljer utelämnas om den här helgen, men den som känner oss kan säkert läsa mellan raderna för hur de såg ut. Kan i alla fall dela med mig om att jag blev friad till. Två gånger. Så nu är jag gift i Norge också.

Nu befinner jag mig i "typ Malmö" hemma hos Therrorese och hennes stora kärlek. Solar och badar vidare. Bättrar på brännan inför Miami ;) I morgon blir det Köpenhamn, till helgen Göteborg igen. Äventyren fortsätter...

Kommentarer
Postat av: Taru

ooh, winnerbäck live i den svenska solen låter nästan för perfekt. mysigt!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback