The apartment from Hell

Japp, så har min första lilla nitlott blivit dragen. Min superstora och fina lägenhet har förvandlats till ett levande inferno. Tjejen jag bor med - Naggin' som vi så fint kallar henne - är ett psykfall med värderingar som inte hör till denna värld, och hon säger att hon känner sig obekväm om Drogen sover över hos oss - trots att jag har mitt eget stora rum med min egna stora säng. Hon städar på lördagkvällarna, är alltid hemma och är rädd för att resa. Jag undrar vad tjejen har gjort i sitt 26-åriga liv. Drogen och jag befinner oss alltid hemma hos honom och idag ringde Naggin' och meddelade att det var vatten över hela mitt rum. Jag pallrade mig dit och upptäckte till min fasa att vad hon sa stämde; mitt golv var fyllt av vatten och det hade läckt ut över golvet i hallen också. Det visade sig vara en vattenläcka. Innan vi hade kommit dit hade Naggin' varit snäll nog att ta ut vissa saker som fanns i mitt rum och lagt ned andra saker i lådor. Bland annat hade hon lagt ner ett ljus i min porrlåda, haha! Det måste ha varit jättejobbigt för pryda Naggin' att se. Förmodligen jobbigare än att se själva vattenläckan...

image51

Kommentarer
Postat av: Carro

Jisse nam. Det där lät jävligt trist. Fan vad tråkigt att bo med en idiot. Jag hoppas till Gud att jag fårf bo med ngn trevlig och rolig.

Jag har en idé, har du funderat på att ta en "hemmakväll" med henne, dvs kanske dricka lite vin (om hon nu dricker det) och lära känna varann. Prata. och säg till henne att du betalar också hyr och att Hasse (snyggt smeknamn va?) minsann kommer sova över så det e bara för henne att "deal with it".

Lycka till med allt!

Kram

Postat av: Therrorese

Röstar på Carolines braiga idé. Går det, så går det. Går det inte så har ju du i alla försökt och kan skita i henne sen...

2008-01-22 @ 10:53:09
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Anna

Ja där var Carro smart tycker jag! Och det är ju faktikst så att du får ta hem precis vem du vill, ett helt fotbollslag om det skulle vara så, du betalar ju lika mycket som hon liksom. Men vad surt att det sket sig så med lägenheten :/ Klarade sig alla dina saker? Hoppas det löser sig! Pussen

2008-01-22 @ 13:08:09
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Annarki

Hon har "lagen pa sin sida" som hon sa fint namnde, man far namligen bara ha besokare hos sig 7 natter under terminen... har redan haft hemmakvall med henne men jag ska ta mig ett snack med henne. hennes tidigare rumskamrat hade tydligen samma problem, men hon flyttade istallet for att ta diskussionen..

carro: lycka till!!
anna: alla mina saker ar okej, tack o lov..!

2008-01-22 @ 21:29:04
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Danny

"porrlåda" *lol*

2008-01-22 @ 22:04:41
URL: http://dannywillson.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback