Sotis

Jag har fatt min lagenhet. Den ar najs. Frash, stor, eget rum med stor sang, stor garderob... Bor tillsammans med en iransk tjej som verkar lugn men trevlig. Trots att jag nu har min superduperfina lagenhet, tillbringar jag anda min tid hemma hos Drogen, det kanns liksom battre sa. Vi tillbringar varenda sekund tillsammans, men det kommer att bli andring pa det sa smaningom, nar skolan borjar.

Igar var vi hemma hos Zac och sag pa amerikansk fotboll, at chili och drack Budweiser. Trevligt liksom. Ikvall blir det fodelsedagsfest. Skracken kommer att vara dar. Jag stor mig men ska forsoka att inte bry mig for mycket om henne. Hon borde faktiskt inte ha nagonting i vara liv att gora och det som hande innan Drogen kande mig, ar ju ingenting som jag borde bry mig om. Latt att saga, svarare att ta till sig. Hon har storre brost an mig. A andra sidan har hon storre arsle ocksa. Och ett fulare tryne. Dessutom ar det mig han bryr sig om.

Baaah, jag ar inte fjorton ar gammal langre sa jag maste sluta bete mig som om jag vore det...

Kommentarer
Postat av: Danny

Att hon ska ha finare rumpa än dig behöver du ju iaf inte oroa dig för!
;););)
hehe

Postat av: Therrorese

Instammer med foregaende talare :)
A horru! Vi har ju pratat om det dar! Inte sotis! Ingen anledning. Alls.
Kram kram syster. Saknar dig...jag har ju sa mycket jag vill prata om....

2008-01-10 @ 17:27:23
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback