Lägenhet

Idag får jag mitt rum, hurra hurra hurra! Det blev lite ändringar, så lyckligtvis får jag ett eget rum i en delad lägenhet istället. Igår var vi ute och spelade biljard - i kicked ass! - därefter var vi hemma hos en kompis. Där var även Skräcken, hon som jag tycker så illa om eftersom min kära pojkvän och hon en gång har flingat. Svartsjuka Anna valde att ta tjuren i hornen och umgås med henne ändå. Det var duktigt tycker jag. Hon är trevlig, det är väl bra antar jag, men jag tycker ofantligt illa om henne ändå. Japp. Jag är sotis and I hate it.

Kommentarer
Postat av: Carro

Gött det där. Verkar vara en bra dag för oss, CSN har gått med på att "med största sannorlikhet" godkänna mitt CSN =) höhö...Stackars Anna ligger dock hemma å kräks sedan ett par timmar tillbaka. Ingen vet varför - kanske vinterkräksjukan kanske ngt hon åt, kanske mensvärk...nåväl. Jag ska plugga. FEEEEEEEET tenta på Torsdag å sen d e FUCK YOU karlstad som gäller =)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback