Prioriteringar

Kollar pa Aftonbladets hemsida. Aftonbladet, som for ovrigt inte ar direkt kanda for att vara den mest seriosa nyhetssidan i varlden, men den ar ju liksom underhallande. Och livet ar ju sa himla allvarligt anda, sa varfor egentligen bry sig om trakigheter? Och det verkar ju aven Aftonbladet ocksa tycka, for pa deras hemsida far man leta ihjal sig for att komma bort ifran alla hockeynyheter... Visst kan hockey vara intressant, men det loser liksom inte varldens bekymmer, eller..? Langre ned pa sidan maste jag scrolla ned igen. Da handlar det namligen om Let's Dance och om vad Mat-Tina tycker ar sexigt. Shit pommfrit! Det har jag alltid viljat veta..!! Jag bladdrar vidare. Schlager-Pirelli. Annu langre ned pa sidan finner jag mer nyheter. Denna gangen om den nya Idol-juryn. Herregud, hur ska det har nu ga nar vi byter ut den Kishti mot den dar blonda.. kan det verkligen bli bra?! och vem ar hon forresten?! Jag bladdrar annu langre ned. I den hogra kolumnen hittar jag en liten notis om att det just nu finns 900,000 foraldrarlosa irakiska barn i varlden. Men jag menar, vem orkar bry sig om dem nar det ar bade sport och musikunderhallning pa TV i helgen. Aftonbladet ar verkligen underhallande. Varfor inte skratta lite till, jag ar saker pa att de Irakiska barnen gor detsamma... "hahaha!"

Inte undra pa att allting gar at helvete for oss nar vara prioriteringar ar alldeles snedvridna. Lycka till med TV-underhallningen. Och forresten bye bye Aftonbladet, nu har till och med jag fatt nog av er crap!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart man ska läsa om när kungen är tillbaka!

2008-02-29 @ 04:08:17
Postat av: Bahlool

Ett av de bästa inläggen jag läst på år och dagar. Keep it up

Postat av: Therrorese

Bra rutet syster! www.dn.se

2008-02-29 @ 10:33:51
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: johan,karlskrona

Hörru, varför går du inte direkt till kultur-,debatt-, eller ledar-sidan? Det gör man väl i alla tidningar? sedan kikar man lite på ekonomi och teknik/vetenskap. www.statewatch.org & europaportalen.se & 88.80.13.160 (wikileaks)är några förslag om du vill slippa sladder men i ab kolla vänsterspalten, de har bra info om ryssland också.

2008-02-29 @ 15:12:34
Postat av: dannyboy

anna anna.. Nu är du lite väl hård, vart skulle man annars läsa sådant här?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1945645.ab

2008-02-29 @ 16:15:10
Postat av: Annarki

Bahlool, tack :)
Therrorese, yes, dn here i come!
Johan, tack for tipsen..
.. o danny,hahaha sjukt kul..!!

2008-02-29 @ 17:57:34
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: dannyboy

Det är fest på trio10 ikväll, jag hade tänkt gå dit och spana in vem som bor i mitt rum. Spännande värre..

2008-03-01 @ 12:27:05
URL: http://www.string-emil.de
Postat av: Annarki

haha hoppas att det blir skoj da.. halsa ganget ;)

2008-03-01 @ 21:51:15
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback