Hallelujah!

Antligen har det oppnat en klubb har i smastaden. Yeez, givetvis var jag dar igar och skakade rumpa tillsammans med Kreativa L. Det var ju ingen Sensation-White-kvalitet pa festen direkt, men det var en lang ko in och myyycket booty-shakin' som frammanade den dar typiska skrev-mot-rumpa-dansen som alla amerikaner verkar alska. Bah, jag fattar inte riktigt grejen. Man dansar val for att det ar skoj, och det kan omojligt vara sadar fantastiskt kul att ha en kat snubbe tuppjuckandes mot en. Det ar inte heller sa att folk gar hem tillsammans efterat. Kvallen avslutades med en fantastiskt fascinerande catfight mellan tva svarta bitches. Pa allvar. Det ar inte mina ord, det ar vad de kallade varandra. Lyset slogs pa och musiken dog ut. Har flog, naglar kloste och illroda kommentarer skot blixtar i luften. Det var hur kul som helst! Pa tal om Sensation White sa haller Trance Energy pa just nu. Jag hatar alla som ar dar bara for att jag ar sa himla avundsjuk.

Kommentarer
Postat av: Isa

Jag har faktiskt aldrig sett en sådan cat-fight på riktigt. Det måste vara fränt. Hehe. Får åka till USA för att uppleva det eller det kanske räcker att åka till Hammarkullen ;)

Postat av: Danny

Vad spelade de för musik på klubben? Om vi lyckades få DJ'n att spela Tiësto 2 gånger i latinorytmernas förlovade land Dominikanska republiken, borde du väl lyckats få på nån bra låt där?

2008-02-22 @ 18:51:21
URL: http://dannywillson.spaces.live.com
Postat av: Carro

Håll i dig nu....men det ser ut som om jag ska på Sensation white

HAHA

vem hade trott det?!

2008-02-22 @ 23:52:57
URL: http://www.carolineiholland.blogg.se
Postat av: Annarki

Isa: Det var hardcore!!!
Danny: Hm, njah mer hiphop som galler har dessvarre... jag far ta det lugnt till en borjan for att darefter borja manipulera...
Carro: Damn you! Jag fattar ingenting..!

2008-02-24 @ 19:34:13
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback