Cocktail Party

Det ar ganska sallan som man har mojlighet att kla upp sig har i Boone. Den har lilla halan ar en riktig southern village dar de flesta gar i jeans och munktroja, oavsett vilken dag i veckan eller vilken tid pa dygnet. Sjalv sa vagrar jag, men jag har liksom anda anpassat mig en aning. Har till exempel aldrig pa mig min paljettkjol pa en fest; i sadana fall skulle manniskor har nog undra vad det ar for wannabe prostitute som katten har dragit in... ungefar.

Darfor blev jag sa himlans glad i fredags nar jag fick hora att det var en kille som hade cocktail party i hans kallare. Dagen var rakt igenom alldeles stralande bra: Skola i femtio minuter, darefter gick Drogen, Neggin, Kreativa L, Kt och jag till Earthfare pa vin- och chokladprovning. Har ni nagonsin provat chilichoklad? Mums!

Senare gick vi alla, forutom Neggin (eftersom hon ar varldens trakigaste roommate!) hem till Drogen. Han lagade en grym middag till oss tjejer medan vi gjorde oss iordning. (Ar inte det en grym pojkvan or what?!) Vi stack till festen, och givetvis var inga sa snygga som vi var, hehehe.. Kt och jag spelade Beerpong halva kvallen - vann alla ganger!! Hade en allmant najs kvall. Karlek och lycka. Dessutom skont att hanga med tjejer for en gangs skull.


Kommentarer
Postat av: Kils Anna

Åh vilken rolig kväll du verkar ha haft! Hoppas att allt är tokbra med dig! Verkar som det iaf =)
Karlstad saknar dig! Det är grått och tråkigt här, men det finns ljus i tunneln, ser framemot våren och den kommande sommaren!
Kramar till dig vännen hoppas du får en kick ass alla hjärtans dag!

2008-02-12 @ 23:10:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback