Buksvagrar vs. Facehookers

Jaha ja, nu har Skracken addat mig som van pa Facebook. Tror hon att jag vill vara kompis med henne? Det stor mig att hon tror att jag inte vet nagonting, men jag vet!!! Och Jaaaaaa, alla ni som tycker att jag ar alldeles for svartsjuk nu och tycker att jag borde ta det coolt eftersom hon faktiskt vill vara min van, jag veeeeeeeeeeeeeeeeeet, och det som var mellan dem hande laaangt innan han visste att jag ens existerade, men jag kan val anda fa stora mig pa det?! Hon har sett honom naken, TVA ganger! Baaaahh! HON som ser sa forbannat oskyldig och gullipluttig ut, HON har syndat tillsammans med MIN MIN MIN alskling! Dessutom ar hon typ... tolv ar gammal. Och sot. Jag hatar allting som ar sott.

Det stor mig att se henne. Det stor mig annu mer att hon inte ar nagon bitch utan en javligt trevlig person. Det stor mig att hon ska prata med mig varje gang vi ses och att hon inte verkar bry sig ett piss om vad hon och Min Pojkvan gjorde for 1,5 ar sedan. Det stor mig att hon ska finnas omkring oss, att hon inte har nagra rynkor och att hon vill vara min van. Det stor mig att jag stor mig sa forbannat mycket!!!

Hon har ett brett ansikte.

Jag accepterade hennes forfragan men det innebar inte att hon ar en van i det verkliga livet. Nej, det ar jag vill inte vara hennes buksvager. Inte ens pa Facebook. Hon ar en Facehooker!

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch jag förstår dig... det hade varit bättre om hon hade varit ful och hemsk, eller hur? Men han har valt DIG, det är DU som är kvinnan i hans liv, inte hon. Jag hatar officiellt facebook förresten, det ger bara ångest. Massa kramar! /hon som saknar dig

Postat av: Carro

haha.

hysteriskt kul.

2008-02-26 @ 22:46:16
URL: http://www.carolineiholland.blogg.se
Postat av: Therrorese

Fniss, du låter egentligen så där värst oroad över henne utan har en okej distans till det hela eftersom du kan skämta om det....eller??

2008-02-27 @ 13:43:51
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Annarki

jag vet inte riktigt. jag menar, det ar inte sa mycket jag kan gora at saken liksom... men anda. det stor mig. hon stor mig. jag stor mig. ni fattar..

2008-02-27 @ 14:44:21
URL: http://annad.blogg.se
Postat av: Therrorese

Stör hon dig eller?

2008-02-27 @ 16:06:15
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Annarki

hon finns till. det racker liksom...

2008-02-28 @ 03:41:18
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback