Skola

Idag drar skolan igang igen. Appalachian State University ar packat med manniskor som stressade forsoker hitta vagen, skolbocker och datorer. Idag regnar det ute. Dessutom har jag blivit sjuk. Vaknade med en pissforkylning, ett fortfarande svullet ora och utslag i ansiktet. Herregud, vad ar det som hander med mig?!!
Jag sov i sidenlakan i natt. Det later fint, men ar det ackligaste som finns. Sa jag ar dessutom skittrott efter att ha glidit runt i sangen hela natten. Har tva lektioner kvar, darefter ska jag hem och sova. Tvinga Drogen att koka soppa at mig; kurera mig med karlek och varm vatska.

I host laser jag for ovrigt manga intressanta amnen. Ska ju inrikta mig pa antropologi och darmed laser jag kurserna "Magic, Witchcraft & Religion", "Meaning", "Latin America Thru Ethnography", "The Politics of Ethnicity" och "Sustainable Development". Dessutom laser jag Turismkunskap C pa distans genom Karlstad Universitet. Mycket plugg. Maste bli frisk asap sa att jag kan ta tag i det...

Kommentarer
Postat av: Daphne

haha.. förlåt jag vet att ja e en jättedålig människa, men hehe 'varm vätska' nu tycker ja du va lite snuskig anna :P.. ;)

Postat av: Daphne

Kanske ska tillägga att jag vet att du menar soppan, men humorn e som alltid på topp här och nivån på den är fruktansvärt låg :D.. ;)

2008-08-27 @ 10:24:41
URL: http://daphneheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Annarki

haha, tankte pa det sjalv nar jag skrev. men varm vatska.. det ar bara soppa. annars hade den varit het.. ;)

2008-08-27 @ 15:00:10
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Therrorese

Ahhahahahhaha, humor Daphne!

Krya på dig Siss! Puss!

2008-08-27 @ 17:18:28
URL: http://therrorese.blogg.se/
Postat av: Joel

Du får komma online på msn oftare. Händer ju att jag sänder radio imellanåt. Kul att ha dig som lyssnare då så du får höra lite svensk musik lr lite av våra klassiska OST låtar. :P Miss you girl! Och krya på dig..

2008-08-27 @ 18:43:40
URL: http://jcw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback