...och fest blev det!

Efter en livlig och högljudd förfest hamnade jag och mina Gråbodudes Zandrich och Ackne på en Motorcykelfest. Den låg långt in i skogen och det lockade mig inte skitmycket att sticka dit. Har liksom inte så mycket till övers för snubbar med skinnvästar och för långt hår... Hade förväntat mig en liten stuga med ett gäng knuttar som arga skulle sitta och spela rysk roulette och lyssna på hårdrock. Men så var det inte alls. Vi möttes av flera öltält, varav ett med ett dansgolv där de spelade elektronisk musik (!!!), ett annat med en tatueringsstudio, en shop, en korvkiosk, och de hade en lägereld på området. Det var hur kul som helst att lalla runt där inne. Det var alltså inte bara en fest, utan en festival som skulle hålla på i 24 timmar om dygnet i tre dagar. Så nu har jag varit på det också och det visade sig dessutom att mina fördomar var fel. Tänk att en MC-festival kunde vara så kul!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fanns där några heta killar á la Jessica-yle?

Postat av: Annarki

haha, njah en och annan kanske... du skulle fan ha älskat det!!! :)

2008-08-09 @ 13:25:58
URL: http://annad.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag är såååååå avis!!!! Låter hur jävla ljuvligt som helst!!

2008-08-09 @ 15:22:34
URL: http://jezzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback