Göteborg

Har tillbringat helgen hemma hos T.A. och hennes Rakas. Vi hade en sjukt soft kväll i fredags men körde på som f*n igår istället. T.A., Zandrich och jag påbörjade kvällen med tjejmiddag, precis som förr. Snackade skit, drack drinkar och piffade oss för kvällen. Hamnade lite otippat på Rockbaren där vi ställde till med limbo och lyssnade på musik som jag inte är speciellt van vid. Rockkillar brukar ju vara snygga, men det var de inte igår. Jag har visst glömt bort att alla ser likadana ut i Göteborg, till och med rockersfolket...
 Vi gick vidare; mötte upp undersköna Emsilissan vid Valand och gick till Lounge. Jag måste nog säga att jag gillar Lounge allra bäst i Göteborg - givetvis är det på grund av musiken som spelas. Vi var otroligt bra på att dricka sprit igår också, och inte helt otippat så hamnade vi på en efterfest som inte slutade förrän klockan åtta i morse. Effekterna av detta var att det vaknade tre utslagna halvdöda här  i lägenheten runt 3-snåret idag. Har tillbringat resterande tid i soffan med pizza och film. Klockan är nu 22 och kärleksparet har redan lagt sig för att sova. Vi var definitivt tröttast i stan idag, men det var det lätt värt.

Nu har jag en vecka kvar i Sverige och kommer förmodligen att tillbringa den i Alingsås. Jag har haft en alldeles fantastisk semester här hemma och har upplevt otroligt mycket tillsammans med min familj och mina vänner.
 Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback