Drömmar

Ibland är jag tröttare när jag vaknar än när jag ska sova. Jag drömmer nämligen helt sjukt mycket; grymt intensiva drömmar med mycket spring, andras otrohet och stress. Som i natt, då drömde jag att jag var jagad av en bonde ute på åkerfälten. Han ville mig någonting, men jag drog slutsatsen att han ville döda mig, för han slängde lastbilsstora betongblock efter mig. Till sist sprang jag in i ett hus, hämtade en röd- och grönblinkande kniv som jag senare högg honom med. Hugg, efter hugg liksom.. Han sa förvisso att han ville att jag skulle göra det, men det var ändå rått. "Take out my life, my existency.." När han dog så grät jag.
Fattar inte riktigt vad som händer med mig, men förhoppningsvis så håller jag inte på att förvandlas till en seriemördare.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja drömmer också konstigt med mord, våldtäkter, otroheter o annat udda. Tror det är värmen och allt men läser och hör om hela tiden.



Vansinne. Får hoppas det går över snart!



kram

2008-08-02 @ 11:32:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback