Systrar

Jag har TRE TREvliga (trumvirvel *schudun-dysccch!*) nyheter. I vilket fall sa ar det TREvligt for mig eftersom jag mar bra over att hora saker som ar bra, typ roster och nyheter. Vet inte om nagon annan bryr sig, men det skiter jag i, detta ar min blogg.

Idag har jag pratat med tva av mina TRE systrar; TherroREse och Zandrich. Jag alskar dem mest i hela varlden, det var fantastiskt kul att hora deras roster. Jag saknar dem, men vet ju att de mar bra o sa, sa jag ar lugn. Mina vackra systrar... :) Det var extra kul att prata med bagge tva pa samma dag - dubbel lycka!!!
Dessutom fick jag en annan nyhet om en gammal van som jag inte hort nagot ifran pa aplange. Han lever. Puh.



Systrarna D:sson-M:sson; Zandrich, Therrorese, jag och P.





Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :) Cool bakgrund!
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg..
Ha det bra!

Postat av: Therrorese

Åååååh, Syster Yster! Det var härligt att prata med dig oxå. Längtar efter dig! Saknar dig massor! Älskar dig massor!
Finfina bilder. Det där i bubbelpoolen skojar man inte bort! Hehe!

2008-04-10 @ 11:45:38
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback