Hur? Vem? Vart? Varfor? Nar? Vadda? Va?

Eeeeeeeeeeeehhh...
  Om ett ar tar jag examen. Vad ska jag gora da??! Vart ska jag bo? Vad ska jag jobba med? Kommer jag antligen att ha MIN lagenhet, MIN bas, dar jag trivs och kanner mig hemma? Eller kommer jag fortsatta att soka efter annat hela tiden?! Kommer jag ha ett palmtrad i min tradgard, eller en gran? Kommer jag ens att ha en tradgard?
  Som situationen ar just nu, sa blir jag givetvis annu mer frustrerad, nar jag inte ens vet vilket land jag vill bo i! Hur ska det har ga till? Hur ska mina beslut tas; kommer jag att angra mig? Vad ar mina mal, och kommer jag nagonsin att na dem? Framtiden... den skrammer mig en aning om jag ska vara arlig. Antar att det ar dags att vaxa upp nu, ta mitt ansvar och bli.. vuxen helt enkelt. Men jag vill inte, jag vill leka lite till. Vill resa, softa, plugga, festa... Har ett ar kvar tills allvaret borjar pa riktigt och under det aret ska jag ta alla tillfallen att forsoka reda ut mina fragor. Gaahhhh!


Kommentarer
Postat av: Therrorese

Sockersyster. Du kan leka. Kolla på mig. Jag ska leka nu igen ;) Man kan alltid leka.
Men du får inte bo för långt från mig!! Det förbjuder jag dig! Jag kommer sakna ihjäl mig då...

Postat av: Danny

Klart du ska bo i Stockholm!!!
;)

2008-04-16 @ 21:57:28
URL: http://dannywillson.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback