Dubbelmoral?

Ja, jag vet. Men ibland maste en tjej fa vara tjej och till exemplel prioritera klader framfor nagra hekton av extra kott och ost i kylen. Jag har inte shoppat pa hundra ar och nu har jag antligen hittat en klanning som jag fantiserar om pa natterna. Den ar inte jattedyr, men skapligt for att vara ha, och i en snal amerikans ogon formodar jag att priset ar hutlost.
 Jag har borjat gnalla lite om hur min ekonomi borjar kajka, pengarna sinar och det ar ju sa mycket jag vill gora i sommar!! Vill verkligen inte jobba nar jag semestrar i Sverige, och darfor forsoker jag att halla relativt hart i mina pengar. Detta har Drogen lyssnat till nar jag har sagt, tydligen lite for mycket, men nar jag sa det menade jag inte att jag ska snala och inte unna mig nagonting alls. Istallet kanske dra ned pa kaffekopandet i skolan och gora mitt eget innan jag gar hemifran, etc.
 Nar jag sa till honom att jag ville kopa den dar klanningen, blev han helt plotsligt skitsur och han forstorade upp allting till en niva dar han fick det att lata som att han tycker att jag alltid sager en sak men gor en annan, och hela hans hysterianfall slutade med att jag fick en ytterdorr i ansiktet.
 Jag vet att jag gnaller over pengar, jag vet att jag inte har mycket pengar, men vafan jag ar tjej och vill vara fin; har knappt shoppat alls sedan jag kom hit. Give me a break .....eller ar jag helt ute och cyklar?

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hade samma bråk med W. en gång. killar fattar inte. Inget att göra åt. Spara pengar = skära ner på kaffe, kanske inte gå på alla festre etc....en klänning e en investering.

vad kostar denna sak iaf?

Jag tycker du har rätt, han kommer dock aldrig fatta det. och no offense nu men han har fan iget med din ekonomi ocj gör i vilket fall, du har rätt att gnälla bäst du vill!

säga en sak göra en anna, jaha...men vem fan gör inte så då?!!!

MÄN! BAH

kram

Postat av: Wysteriia

Hur kommer det sig att du inte använder å, ä o ö? :) Utomlands?

2008-04-25 @ 19:41:34
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Carro

Jag undrade samma sak förut men det visade sig att de bokstäverna trilla av under flyget.

2008-04-25 @ 20:13:13
Postat av: Annarki

hahaha, tack carro ;)
wysteria, yepps jag ar i usa

2008-04-25 @ 20:54:08
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback