Bill Clinton

Sa jag var och lyssnade pa Bill Clinton idag. Han ar en bra talare, och fick mig nastan att tanka om.. att vilja rosta pa Hillary istallet for att vilja rosta pa Obama. Jag sager "vilja rosta pa", eftersom jag inte kan rosta har... saklart!! Men det var intressant, Clinton har manga bra saker att saga; hon vill dra tillbaka trupperna fran Irak, se till att skatten blir lika for alla (som det ar nu sa betalar laginkomsttagarna mer i skatt an den ovre eliten), och hon vill se till att sjukvarden blir billigare. Dessutom tanker hon pa miljon. A andra sidan sa har jag inte hort Obama tala, och jag tror inte att Hillarys eller Obamas mal skiljer sig avsevart. Tror det blir bra oavsett, sa lange inte Mc Cain far makten... Anyways... gissa vem det ar som skakar hand med presidenten pa bilden nedan? Yep. That's me! ;)


Kommentarer
Postat av: Joel

Fråga du om han ville ha en cigarr? ;P

Postat av: Therrorese

"I di not have sexual relations with that woman".....

2008-04-30 @ 10:40:29
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback