Aaah...

Okej, sa jag gick ned till butiken dar klanningen hangde. Provade, och den satt som handen i handsken ungefar. Rakade fa med mig en annan klanning in i provrummet ocksa, en svart halterneck langklanning med metallicturkost vid fotterna... eh anyways. Den var nastan dubbelt sa dyr men HerreGuuUUU! Om den forsta klanningen satt som handen i handsken sa satt den har som en handske av hud pa handen. En hudhandske. Perfekt formad och hur snygg som helst! Jag fick panikangest och tro det eller ej mina vanner - kopte den inte! Jag bor granne med butiken sa jag ska sova pa saken..

Just nu ar klockan 7.20 och jag ar pa allvar latast i hela USA. Idag skulle bli min stora Pluggdag men istallet sa har jag och min cheesecakeglass umgatts i sangen framfor Google. Jag ar sa javla bra... Igar var jag pa GP med nagra vanner och drack drinkar. Bloody Mary is the shit! Min trotthet idag kan nog ha nagonting med det att gora. Har forresten upptackt att Dart ar min sport. Jag ar grymt bra pa alla sporter som man kan kombinera med att dricka och roka. Ikvall ska jag formodligen pa fest igen och kanske spela min andra favoritsport - Beerpong!! Innan dess ska jag sova lite och hoppas pa att min glassmage gar ner innan jag kranger pa mig partyoutfiten... som dessvarre inte ar den dar klanningen....

For ovrigt sa ar inte Drogen tjurig langre. Det var ju en javla tur for honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback