Manskörskonsert och Thanksgiving

Jag berättade aldrig om konserten! Igår var Syntharn och jag på vårt livs första manskörskonsert. Jontis är i kören och de hade deras årliga stora uppträdande. Det var coolt. Det var intressant att höra alla olika stämmor som tillsammans framkallade den där varma känslan inombords samtidigt som jag fick gåshud på utsidan under vissa episoder. Dessutom var Göran Samuelsson (vem han nu är?) och Eldkvarn där som gästartister. Bra drag. Bra lördagseftermiddagsunderhållning!

Idag pluggade Robin och jag och därefter hade jag en otroligt trevlig söndagsmiddag. Var nere på första våning där Brett hade ordnat med Thanksgiving-middag i äkta amerikansk anda. Mitt livs första Thanksgivingmiddag. Franska Julien hade ordnat Champagne och vi svenskar bjöd på glögg. Otroligt trevligt. Sjukt gott med kalkon. Dessutom vann jag lyckan i önskebenet. Åh, den här helgen har varit bra!


image6
Wishbones

Kommentarer
Postat av: Isa

Vad härligt, min helg har också varit en må-bra-helg. =)

Postat av: Annarki

Isa: Underbart! Man behöver liksom det nu i vintermörkret...

2007-11-19 @ 16:39:23
URL: http://annad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback