Ett steg närmre målet

Det börjar kännas lite lättare nu. Vi har förhoppningsvis börjat om på ny kula, som man säger. "New ball", liksom. Ehehh.. Dessutom har lingonveckan startat. Kan mina galna utfall möjligen ha något samband med detta? Svar: JA. Min kära pojkvän är inte heller särskilt långtjurig, och tacka Gudarna för det!!

Jag ställde precis klockan på 06. Sist jag ställde klockan på så tidigt var när jag skulle påminna mig själv om att jag skulle maila min kära Drog när jag kom hem ifrån krogen sist. Bra dygnsrytm liksom. I morgon ska jag till U.S. Embassy på intervju för att få mitt visum. Det är en väldig process, det där med att plugga utomlands, men förhoppningsvis är det värt det i slutändan. Antar att det är dags att sova nu då..

Drömmer just nu om att överraska Drogen med en flygbiljett till hans födelsedag. Vill ta med honom till en viss känd "gul" park med stora träd som finns i Nordvästra USA. Det skulle vara grymt skoj att bara sätta oss på planet utan att säga till honom vart vi ska. Det blir i sådana fall inte förrän till våren någon gång även om hans födelsedag är i november. Den gula parken är någonting han alltid drömt om att besöka. Presenten är ultimat. För den som undrar varför jag inte skriver ut namnet på platsen, så förstår han lite svenska och jag vill ju inte avslöja min hemlighet... ;)

Ajustdet, sova var det ja..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback