Julbord

Igår hade vi julbord i korridoren. Mycket najsigt med massor med mat och... sprit, typ. Jag är egentligen inte speciellt förtjust i julbord, det är ju så mycket kött i det och jag är nog mer av en veggie-typ om jag får välja. Men det var gott ändå. Det fanns ägg och världens godaste brysselkål som jag åt desto mer av. Efter julbordet blev det givetvis fest som slutade med ett evigt rännande mellan vår egna korridor och fyra andra ställen som också hade fest. Underbart, Campus was alive igen! Kom trollpackad i säng vid 04.30 och är självförvållat skittrött idag. Vill ha pizza och väntar på att Galenpanna ska vakna till liv hon också och pallra sig hit så att vi kan beställa.

Drogen fyller år idag. Jag har gjort en flower delivery till honom som han precis fick. Jag är en sån himla bra flickvän!! ;) Happy birthday baby!!

   
Julbord, Galenpanna + jag + Janet + Jontis, hm?, Färdigpyntad julgran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback